שחרור ממעצר בחשד עבירת תקיפה

עו"ד פלילי שרון נהרי הביא אתמול לשחרורו ממעצר של יחצ"ן מועדון ה"טוקטוק", שנעצר בחשד לתקיפה ועבירות אלימות שהובילה לפציעתו הקשה של אלי איפרגן.

מצלמות האבטחה של המועדון תיעדו את רגעי התקיפה ובהם נראה בבירור כי היחצ"ן לא היה מעורב אישית בתגרה. בראיון שנערך עמו בחדשות ערוץ 2 סיפר היחצ"ן לראשונה את גרסתו לאירוע: "אני לא קשור לאירועים. מצער אותי המקרה הזה ואני מאחל רפואה שלמה לפצוע ולמשפחה. לא הזמנתי אף אחד ואני לא מכיר אף אחד. פניתי למאבטחים בניסיון להזעיק עזרה".

מדברי עורך דין פלילי שרון נהרי: "ניתן לראות בסרט בוודאות שהחשוד לא קשור לתקיפה. הוא ברח מיד אחרי האירוע, הוא לא קרא לאף אחד, אלא בסך הכל ניסה להזעיק עזרה ומאבטחים. ולכן אנחנו שמחים על כך ששחררו אותו ואני אפעל מהיום על מנת לסגור את התיק נגדו".

עו"ד פלילי-שרון נהרי

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

עורך דין פלילי שרון נהרי בראיון אישי לאתר החדשות גלובס

עו"ד שרון נהרי ב"מטה המרכזי" של ערוץ 10 על חושפי שחיתויות